Zasady gry

    Na górzystej planszy rozmieszczone są czołgi kontrolowane przez graczy. Celem gry jest wyeliminowanie pozostałych graczy przez zniszczenie ich czołgów za pomocą pocisków miotanych przez własny czołg. Gra podzielona jest na rundy, których ilość ustalana jest na początku gry. Gracz który pozostanie ostatni na planszy wygrywa rundę. Gra sprowadza się do odpowiedniego ustawienia kątów strzału i jego mocy, tak aby pocisk trafił  we wrogi czołg (bądź kilka na raz). Ponieważ gra odbywa się w środowisku 3D, można zmieniać kąt obrotu wieżyczki oraz podniesienie lufy. Dodatkowo, na lecący pocisk wpływ ma zmieniający się ciągle wiatr, który widoczny jest w postaci strzałek nad planszą. Jego siłę oraz kierunek pokazuje ilość strzałek oraz ich orientacja. Kiedy bomba trafi w czołg lub blisko niego (tak aby znalazł się on w zasięgu wybuchu), zmniejsza się energia czołgu. Gdy spadnie ona poniżej zera, oznacza to wykluczenie z dalszego uczestnictwa w danej rundzie (symbolizowane jest to wyświetleniem krzyżyka w miejscu czołgu). Punktowane są jedynie trafienia w czołgi przeciwników - w przypadku trafienia we własny czołg, odejmowana jest tylko energia. Trafienia punktowane są na dwa sposoby:

Za pieniądze zdobyte w czasie rundy, gracze mogą zakupić dodatkowe bronie w sklepie, do którego wchodzą po zakończeniu rundy. Na początku dostępna jest tylko "zwykła bomba", która jest dostępna w nielimitowanych ilościach. Dostępne pozostałe rodzaje broni to

Bronie te charakteryzują się coraz większym promieniem wybuchu, oraz coraz większą energią zabieraną innym czołgom.

 

W czasie gry możliwa jest zmiana punktu obserwacji planszy, w sposób opisany w instrukcji do gry.

 

Życzymy miłej zabawy!!